First Real Shoot

Vorige week zondag had ik mijn eerste echte fotografie job!
De vader van een vriend had gevraagd of ik alsjeblieft foto's kon maken van zijn werk, zodat hij zijn site kon updaten.Graag zelfs! Bepakt en bezakt vertrok ik naar hun huis.
Na ongeveer 4-5 uur stonden ongeveer 80 beelden op de foto en waren we klaar! De beelden waren grotendeels van hout (kersenhout, eikenhout, lindenhout, mahoniehout en nog veel meer).
Het was een ontzettende leuke en leerzame ochtend. Zie beneden het resultaat.
Mocht je interesse hebben in één van de beelden: Stuur mij even een berichtje! Dan geef ik je de informatie om met hem in contact te komen ;)





























Voor het eerst kon ik echt spelen met een statief en belichting! Ik ben tevreden met het resultaat :)

No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.