Zakelijk Portret en mijn eerste deal..

23:24
Afgelopen weekend heeft mijn zus snel wat foto's geschoten van mij in pak. Ik heb deze nodig voor de sollicitatiegesprekken voor mijn stage op school. Ik wilde ze eerst niet delen op deze blog, en toen dacht ik; agh, waarom niet?

Waar ik deze post eigenlijk voor schrijf is om mee te delen dat ik waarschijnlijk mijn eerste echte deal heb met een bedrijf! Het is eenmalig, maar voor mij heel erg leuk.
Ik hou het nog even een verrassing totdat alles helemaal rond is, dus stay tuned! ;)

En dan toch ook nog maar een fotootje of 2.



5 comments:

  1. Sad it's not in English, anyway you look pretty! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Milena! I might have to start writing in English too..

      Delete
    2. That would be nice! I remember you had blog before this one, and if I remember well you had some recipes and it was in English, correct me if I'm wrong :)

      Delete
    3. Ah yes! You really have a great memory. It's a long time ago.

      Delete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.