Family Weekend Getaway Day 2

En zoals beloofd, deel 2 van de foto's van afgelopen weekend! Deze zijn allemaal genomen op de zondag.
We hebben deze dag een aantal uurtjes gewandeld door Middelburg. Ik was er nog nooit eerder geweest, maar het zag er erg leuk uit!
Na iets te hebben gedronken op het terras zijn we teruggereden naar het huisje, waarna een deel van het gezin (waaronder ik) helaas al moesten beginnen aan de terugweg..
Mijn vader heeft dit weekend ook foto's gemaakt. Wellicht komen een aantal van die foto's ook nog online!

And as promised, part 2 of the pictures of last weekend! These are all taken on sunday.
We have walked in the city centre of Middelburg for a few hours. I had never been here before, but it looked very nice!
After drinking something, we drove back to the cottage, where a part of the family (including me) unfortunately had to start on the way home..
My father also made some pictures this weekend. Perhaps I'll post a few of those online too!


Taken at Landal Resort Haamstede, the parc where we rented the cottage.




Amazing houses!


3 comments:

  1. Oh wat leuk zeg! Burgh-Haamstede :) Daar ben ik vroeger ontzettend vaak op vakantie geweest, en afgelopen zomer zijn we ook twee dagen geweest, mooi strand hebben ze daar hè! Aankomende week zet ik mijn post over Zeeland op m'n blog, moet je maar kijken of je daar ook bent geweest :)

    Liefs, Rachel
    www.herheadintheclouds.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah wat leuk! Meestal als wij er tussenuit gaan kiezen we voor Drenthe, Overijssel, Gelderland. Die kant van Nederland! Dit keer wilde mam graag naar zee, dus vandaar Zeeland haha ;) Ik ben benieuw naar je post!

      Delete
  2. Incredible beautiful photos....love it.....

    P.S Thanks a lot for your lovely comments on my blog...new post is now live ;-)
    http://www.fashionpumpkin.com

    ReplyDelete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.