Shoot Lotte

Jeej! De eerste tentamens zijn voorbij! Gisteren had ik een vrije dag; dus perfect om iets te doen met mijn camera. Ik besloot de avond van te voren om Lotte (vriendin) te vragen of ze model wilde staan. Zo zou ik weer kunnen oefenen met portretfotografie.
Direct ging ik inspiratie opdoen en begon ik met het bouwen van een mini-fotostudio op mijn slaapkamer.
We zijn ongeveer een uurtje bezig geweest en hebben nog best veel lol gehad (ik besloot Lotte's krullen te touperen en uiteindelijk zijn geen een van de foto's met het getoupeerde haar echt leuk geworden.. oeps!)

Yay! The first exams are over! Yesterday I had a day off, so it was perfect to do something with my camera. I decided the night before to ask friend Lotte if she wanted to be my model for a shoot. This way I could practise with portrait photography again.
Immediately I started searching for inspiration and started building a mini photography studio in my bedroom. 
We shot for approximately 1 hour and we had lots of fun. 








3 comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.