My Week In Pictures #5


Ennn het is weer tijd voor mijn wekelijkse reisverslag / week in pictures! Ook deze week heb ik weer veel meegemaakt, wat ik graag met jullie deel.

It's time for another travel diary / week in pictures! This week I've also experienced many new things and I'd love to share this with you!


Maandag | Monday | Lundi
Vandaag was mijn laatste dag crosstraining; ik stond op de 'minibar'. Huh, een hele dag minibars controleren? Jep! Het was dan ook niet mijn favoriete werk, en ik ben blij dat ik na vandaag enkel nog receptie sta! Na mijn shift ben ik voor het eerst naar de wasserette geweest hier. Het was een heel avontuur, maar lang leve whatsapp en een moeder die standbye stond om te helpen met alle gekke tekentjes!

Dinsdag | Tuesday | Mardi
Vandaag had ik mijn vrije dag. Ik begon met een rondje rennen richting Eiffeltoren. Wat een heerlijk gevoel is het om langs al die toeristen te rennen en dat zij dan denken dat je een local bent! ;) Ik geloof dat dit ook precies Wouts reden is waarom hij in Parijs wil gaan hardlopen. Ik geef hem groot gelijk, haha. Na het rondje rennen ben ik vriendin Maxime uit Nederland gaan opzoeken in Parijs! Ze is hier voor een stedentrip. Ik ontmoette haar bij de Sacre Coeur, en wat was het fijn om een gezicht van thuis te zien. Haar vriend en de vader van haar vriend lieten een tekening maken bij Montmartre. Wat zien beiden werken er ontzettend gaaf uit! 
Hierna ging ik in mijn eentje verder richting Les Halles, Hôtel de Ville en Le Marais. Bij die laatste 2 waren nog wat sporen van Charlie Hebdo te herkennen, in de vorm van posters en extra militairen.
 
 
 
 




Woensdag | Wednesday | Mercredi
Vandaag was Wout ook vrij, dus besloten we samen op pad te gaan. In de ochtend ging ik eerst naar de Carrefour, die mega grote hypermarché. Ik moest een paar haltes met de metro nemen en was nog even verdwaald, maar gelukkig vond ik de Carrefour. In die winkel zelf kun je trouwens ook makkelijk verdwalen.. Misschien is dat ook de reden dat er een duif rondliep op de koekjesafdeling. 
Later ging ik met Wout naar Beaugrenelle, een winkelcentrum in het 15e arrondissement. Iedere keer als ik Wout zie blijf ik maar babbelen (sorry Wout), maar ik vind het heerlijk om bij te kletsen over de hele week met hem. 
Aangezien Wout daarna naar iets op zijn werk moest, besloot ik een bezoekje te brengen aan Les Invalides met Le Musee de l'Armée. Ik had mijn camera helaas niet bij, dus voor nu moet je het even doen met foto's van mijn iPhone. Entree was gratis, dus wellicht kom ik later nog eens terug mét camera.


Nog net het staartje van de duif op de foto gekregen!

Ignore our faces, maar kijk naar de heerlijke crêpes met Nutella!


Pont Alexandre III en het Petite Palais


Donderdag, vrijdag en zaterdag heb ik gewoon gewerkt. 

Vanaf nu dus alleen nog maar receptie.
Hope you liked it en tot snel!

15 comments:

  1. Leuk je te kunnen volgen zo in Paris. Goed aan het genieten, dat zie ik al! Werkze en veel plezier daar xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben absoluut aan het genieten Kim! Leuk dat je nog altijd fanatiek leest! Makes me happy! :)

      Delete
  2. I'm so jealous! Paris looks beautiful! :)

    - Che

    www.style-che.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I totally agree with you Chezka! Paris is beautiful!

      Delete
  3. Great pictures! It looks like you're having a fabulous time in wonderful Paris :)

    Jasmin xx
    http://www.whatdefinesus.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Jasmin! And jup, I'm absolutely enjoying myself! X

      Delete
  4. Lovely photos! Ice skating there looks wonderful!

    Tina
    www.justatinabit.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Tina! And I know right? The location is amazing! Unfortunately I'm not an ice skating lover myself, haha!

      Delete
  5. Supertoffe diary! Het lijkt me inderdaad supergrappig als mensen denken dat je een local bent, haha. In Parijs wonen, wauw. Heel tof!

    ♥♥♥ Saskia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Saskia! Laatste tijd heb ik nooit meer zo'n zin in de diaries, maar reacties als deze geven me weer meer motivatie! ;) X

      Delete
  6. Gorgeous photos! I've always wanted to go to Paris! I'm getting seriously wanderlust now!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Katherine! You should definitely visit Paris one day! There's just SO much to see!

      Delete
  7. lvoe the photos of the artists!

    ReplyDelete
  8. Looks like a lovely get away weekend! Come and meet our adventures in Paris at Living Paris

    ReplyDelete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.