Promotie Universiteit Maastricht


PROMOTIE UNIVERSITEIT MAASTRICHT

In april had ik de kans om foto's te maken tijdens een promotie aan de universiteit van Maastricht. Ik fotografeerde de uitreiking, de borrel en het feest in de avond die gehouden werd in het Teaching Hotel Château Bethlehem. Zelfs ik kreeg het Spaans benauwd tijdens de verdediging, door de pittige vragen die gesteld werden. 
Wegens privacy van de familie publiceer ik hier weinig foto's van mensen, maar hopelijk genoeg foto's om een leuke sfeerimpressie te krijgen. 
Onderstaande foto's zijn gemaakt met de Canon 5D Mark III. Een prachtcamera van de gepromoveerde zelf, die ik mocht lenen. Absoluut een camera waar ik verliefd op ben geworden!

In April I had the chance to photograph during a PhD ceremony at the University of Maastricht. I photographed the ceremony, the reception and afterwards the party which was held at the Teaching Hotel Château Bethlehem. 
The photos below were made with the Canon 5D Mark III, a beautiful camera which I could lend from the PhD candidate himself. 










Liefs,
Eline

6 comments:

  1. Leuk dat je dit mocht doen! Ziet er uit als een chique feestje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vond ik ook! En heel fijn om te horen dat dat sfeertje is overgekomen in dit beperkt aantal foto's! :)

      Delete
  2. Echt heel leuke foto's zijn het inderdaad geworden! Wat leuk dat je dit mocht doen zeg!
    XO IMKE | Pastellics

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat lief Imke, dankje! Zo fijn om te horen :)

      Delete
  3. Hoe tof dat je dit mocht doen?! En de foto's zijn prachtig geworden!

    ReplyDelete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.