Time To Go Home



TIME TO GO HOME
Madeira Travel Series (not the last post)

Aan alle leuke dingen komt een einde, toch? Terwijl jij dit leest, zit ik hoogstwaarschijnlijk voor de laatste keer te genieten van het hotel ontbijt, of ben ik de laatste spullen in mijn koffer aan het stoppen. Madeira is helemaal geweldig. Het eiland heeft veel meer te bieden dan ik ooit had verwacht.
Naar huis gaan heeft uiteraard ook een positieve kant: ik kan mijn vriend weer zien en kan verder met het editen van mijn video en de rest van de foto's. Er komen nog zoveel reis posts aan op deze blog!
Oja, en dan staat er ook nog een nieuwe leuke shoot gepland!
Dus ja, er staan leuke dingen op mijn planning, maar het einde van je vakantie blijft nu eenmaal treurig, toch?
Hieronder een paar foto's van mij die we ergens vorige week hebben gemaakt in Funchal, Madeira. 


All good things come to an end, right? As you are reading this, I am probably enjoying the hotel's breakfast for the last time or packing up the last things. Madeira has been absolutely fantastic. I never knew that this island had so much to offer. 
Good things of going home: seeing my boyfriend again, editing my video and editing the rest of my photos! There are so many travel posts to come!
And hey, a new shoot has been planned as well!
So yeah, good things to come, but it still sucks leaving vacation right?
Here a few photos of me on one of our nights in Funchal, Madeira.

Unfortunately this Gin Tonic also came to an end.. ;)


No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.