6 Months of Eline Rewinkel Fotografie


6 MONTHS OF ELINE REWINKEL FOTOGRAFIE

Hoera! Eline Rewinkel Fotografie bestaat vandaag 6 maanden! In dit halfjaar zijn al mijn verwachtingen overtroffen, want wauw, wat heb ik al leuke projecten mogen doen! Zo fotografeerde ik enkele families, was ik van de partij bij promoveringen aan de universiteit, mocht ik heel wat professionele CV foto’s maken en nog veel meer. Daarnaast had ik een aantal hele leuke samenwerkingen te pakken én werden mijn foto’s op enkele locaties online gepubliceerd. Ik kan niet wachten om te zien wat te toekomst gaat brengen!
Volg jij mijn activiteiten al op Instagram en Facebook


Hooray! Eline Rewinkel Photography has been in business for 6 months today! All my expectations were exceeded during these months, because wow, I was able to do so many cool project! I photographed families, captured some PhD ceremonies at the university, took professional headshots for resumes and a lot more. Besides that I did a few exciting collaborations and had a few publications of my photos. I cannot wait to see what the future will bring! 
Do you already follow my activities on Instagram and Facebook?



No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.