Milan Travel Diary

Milan Travel Diary


MILAN TRAVEL DIARY

Terwijl ik vorige week de streetstyle post schreef, bedacht ik me dat ik nooit iets had gedaan met de filmpjes die ik had gemaakt in Milaan afgelopen zomer! Door het afstuderen is het er nooit van gekomen. Afgelopen week pakte ik mijn laptop er op een paar avonden bij en besloot ik er toch nog mee aan de slag te gaan. De video is nu te vinden op YouTube! De prachtige gebouwen, de heerlijke pizza's, de vele mensen en de geweldige zon... Kijk jij mee hoe deze heerlijk zomerse dagen in Milaan waren? (En jeetje, hoe bruin waren mijn benen?!)


While I was writing the streetstyle post last week, it came to my mind that I forgot to do something with all the videos I shot in Milan last summer! Because of graduating I simply forgot. Last week I opened my laptop a few nights and decided to still make my Travel Diary. The video can now by found on YouTube! The fantastic buildings, the delicious pizza's, the amount of people and the brilliant sun.. Will you watch with me? (And dayum, how tanned were my legs?!)






Big thanks to Ehrling for the great music! 
Want more videos like this? Check out my MADEIRA Travel Diary! 




2 comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.