LONDON | Travel Diary


LONDON | TRAVEL DIARY

Vanuit werk kreeg ik de geweldige kans om een weekje naar Londen te gaan, om daar mee te helpen in een van de hotels. Mijn doel was om naast de 8 uur werk per dag zoveel mogelijk van Londen te zien! De pijn aan mijn voeten betekende dat ik mezelf weer tot het uiterste heb gepusht, maar wauw, wat was het weer onwijs mooi! Uren gewandeld, de mooiste zonsondergang over de Thames gezien én de Turn on the Lights van Carnaby Street. Op zondag nog door de stad gelopen met Lara (die dichtbij Londen woont) én vrienden gemaakt met collega's. En dat allemaal naast alle dingen die ik op werk heb meegemaakt! Wauw wauw wauw. Hopelijk kan mijn video dit gevoel een beetje overdragen! 

Work gave me the amazing opportunity to go to London for a week, to work in one of the hotels there. My goal was to see as much of London as possible after working the 8 hours on a day. My sore feet told me that I pushed myself to the limit again, but wow, I am so happy to have seen that much of London again! Walked for hours, saw the most amazing sunset over the Thames and experienced the Turn on the Lights of Carnaby Street. On Sunday I walked around London with Lara (who lives close to London) AND I made friends with colleagues. And that all apart from all the things I experienced at work! Wauw wauw wauw. Hopefully my video can show you this feeling!









KVK: 65838807 | BTW: NL220502997B01 

No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.