Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon


SPONSORENAVOND SV AMPHITRYON

Hey allemaal,
Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, ben ik binnen SV Amphitryon ook nog lid van de Media Commissie. Binnen deze commissie maak ik zo nu en dan foto's en bewerk ik regelmatig foto's van evenementen. Vorige week stond ik zelf met mijn camera in de bar, samen met mede-lid en vriendin Rosanne. Hier fotografeerden we de Sponsorenavond. Ik vond de foto's zo leuk gelukt, dat ik ze graag ook wilde delen op mijn blog! Let op: niet alle onderstaande foto's zijn door mij gemaakt, het is een mix van de foto's van Rosanne en mij.

Dank aan de PR commissie, maar ook Mise en Place Maastricht, Sauter Wijnen, Sligro Maastricht, Vosselaer, Brand Bier en Ecolab voor deze geslaagde avond!

Hey everyone,
Within my student association I am also a member of the media committee. For this committee you can sometimes find me with a camera, but I am also often editing the photos we took. Last week I took pictures together with Rosanne. I am quite enthusiastic with the result and wanted to also share a few on my blog. Not all photos are taken by me though, there are also photos in here which Rosanne took.


Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon
 
Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

Sponsorenavond SV Amphitryon

1 comment:

  1. Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt!!

    ReplyDelete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.