Love Shoot C & M

Love Shoot Roermond

LOVE SHOOT C & M


Alweer een poos geleden benaderde Carmen mij met de vraag of ik haar en haar vriend Mitch op de foto wilde zetten. Ik geniet zo van het maken van foto's van koppeltjes, dus ik twijfelde geen moment! Op een zonnige ochtend spraken we af en maakten we gedurende een klein uur enkele foto's. 

A while ago Carmen reached out to me and asked for a photoshoot for her and her boyfriend Mitch. I absolutely enjoy photographing couples, so I didn't hesitate and said of course! We met on a sunny morning and took these photos! 

Love Shoot Roermond

Love Shoot Roermond


Love Shoot Roermond

Love Shoot Roermond

Love Shoot Roermond

Love Shoot Roermond

Love Shoot Roermond


Portfolio + Blog | Facebook | Instagram
KVK: 65838807 | BTW: NL220502997B01


8 comments:

  1. Wat leuk zo'n shoot! En de foto's zijn ook super mooi x

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi stel zeg! Ze zien er allebei heel sympathiek uit. Prachtige foto's heb je van ze gemaakt!

    ReplyDelete
  3. Wat een toffe foto's zijn het geworden.

    ReplyDelete
  4. Wauw wat een mooie foto's. Ik ben gek op zwart wit foto's ! Vind dat zo mooi

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's, mooi stel! Lekker spontaan en fris.

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke fotoshoot. Meestal zie families met kinderen, maar met z'n tweetjes is ook erg leuk

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige foto's heb je er van gemaakt! Knap gedaan!

    ReplyDelete
  8. Wat een lief stelletje en wat een lieve foto's. Ik snap helemaal waarom je dat leuk vindt om te doen. :)

    ReplyDelete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.