My Week in Pictures #2


Het lijkt wel gisteren dat ik My Week in Pictures #1 plaatste! Zoals beloofd hier nummer 2. Helaas is hij wel iets vertraagd, omdat ik gisteren per se de post over de 'Open When...' brieven die ik voor mijn vriend schreef wilde posten! 
Dus, wat is er deze week allemaal gebeurd in mijn leven?

It feels like yesterday that I posted My Week in Pictures #1! As promised here is #2. Unfortunately it's a bit delayed because yesterday I really wanted to post the Open when letters. 
So, what has happened in my life this week?


Maandag|Monday
Ik had nog één uurtje voorlichting voor Parijs op school. Hierna had ik een laatste killer-fitnesssessie met ex-huisgenootje Kim en besloot ik terug naar mijn ouders te gaan, omdat ik in Maastricht niet veel meer te doen had. Ook besloot ik een nieuwe soort vlecht te proberen! Waar natuurlijk selfies mee gemaakt moeten worden ;)

I had 1 class for Paris preparations at school. After that I had one last killer gym session with my ex-roomie Kim and after that I decided to go home to my parents. I tried a new braid, and of course had to take a few selfies wih it.

Dinsdag|Tuesday
Mijn zus is vandaag 24 geworden! Samen met haar en mijn moeder heb ik geluncht in de stad, de post daarvan zie je hier: Lunch at Van Der Valk

My sister turned 24 today! Together with her and my mom we had lunch in town.

Woensdag|Wednesday
Ik begon de dag met een rondje rennen. Wat ik niet verwacht had was dat het 8 kilometer werd! Normaal ren ik er rond de 4-5. Ik ben geen snelle renner, maar toch super trots dat ik het heb volgehouden. Mijn dag kon niet meer stuk. Later die dag heb ik met mam een bezoekje gebracht aan oma en zijn we 's avonds gaan verhuizen. Mijn kamer in Maastricht moest leeg, dus hebben we alles mee naar huis genomen.

I started the day with a run, which turned into 8 kilometers! Normally I run 4-5. I'm not a fast runner, but still super proud that I did this. Later that day I visited grandma and in the evening we moved my stuff from my student room to my parents home! 

Donderdag|Thursday
Al vroeg nam ik de trein terug naar Maastricht, want er moest nog gepoetst worden en mijn fiets moest mee terug (met de trein). Wat voelde het naar om de sleutels achter te laten.. Verder heb ik aan mijn to-do lijstje gewerkt, wat wel wat stress gaf hier en daar.

I took the train to my student room early, because I still had to clean and take my bike back with me in the train. I felt sad leaving my keys behind. Apart from that I worked on my to-do list, which gave me some stress.. 

Reminder of the timezone and temperature where all my friends will be.


Hey It's okay when you're scared for your to-do list.
Vrijdag|Friday
Grote dag vandaag! De oom van mijn vriend ging trouwen en ik mocht mee naar de bruiloft! Om 8:00 zat ik klaar aan de keukentafel. Mijn zus was zo lief om mijn haar en makeup te doen. Na het gemeentehuis en de kerk, gingen we naar Hotel Ernst Sillem Hoeve, waar de receptie en het diner waren. Aangezien de professionele fotograaf nu al naar huis was, besloot ik wat foto's te maken. Ik ben nog bezig met de nabewerking, dus een selectie hiervan komt binnenkort op mijn blog

Big day today! An uncle of my boyfriend had his wedding today! At 8 am I was already sitting at the kitchen table. My sister wanted to do my hair and makeup for me. When the professional photographer went home, I decided to take some pictures. These will be on my blog later! 


Zaterdag|Saturday
Na een geweldig ontbijt in het hotel, checkten we uit, nam ik afscheid van de ouders van mijn vriend en besloten we met met de broer, zus en vriend van de zus naar Utrecht te gaan om nog wat te winkelen. 

After an amazing breakfast in de hotel, we checked out and I said my goodbyes to the parents of my boyfriend. We decided to go shopping in Utrecht with the brother, sister and boyfriend of the brother.
Open When... 
Zondag
Zussendag! Samen met mijn zussen had ik een 'afscheids High Tea' in Venlo bij Milk and Cookies. Wat een onwijs leuk koffie- en lunchzaakje zeg! Foto's die ik hier gemaakt heb komen later op mijn blog

Sister day! Together with my sisters I had a 'goodbye High Tea' at Milk and Cookies. Photo's I made here will be on my blog later. 



Hoe was jouw week? Mijn komende week gaat helemaal over mijn verhuizing naar Parijs!
How has your week been?! My upcoming week is all about my move to Paris!

2 comments:

  1. Leuke blog, leuke foto's ! Ik ga je volgen hoor hihi.
    Liefs, Anne

    ReplyDelete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.