From Paris, With Love

Mijn eerste blog vanuit het prachtige Parijs. Wauw, ik kan niet wachten om hier lekker te settelen en veel meer te gaan bloggen! In deze post even enkel iPhone 4s foto's en niet met mijn Canon, omdat ik nog geen kans heb gehad om foto's te maken met mijn camera.

My first blog from the beautiful Paris. Wow, I can't wait to settle and blog more! In this post I only have a few iPhone pictures, because I haven't had the chance yet to take pictures with my Canon.



Het afscheid van mijn vriend gisterochtend was even behoorlijk knudde, maar gelukkig zie ik hem over 1 maand alweer. Ik weet dat ik niet mag klagen, maar toch is één maand van je vriend weg al een lange tijd als je gewend bent hem meerdere keren per week te zien.
We begonnen onze trip rond half 11, wat betekende dat we net toen de spits begon in Parijs waren. Voor pap even een zwaardere klus om te rijden, maar gelukkig was het appartement al heel snel gevonden!

Saying goodbye to my boyfriend yesterday was shit, but I'm happy that I can see him again in 1 month. I know I can't complain, but 1 month away from your boyfriend is already quite some time when you're used to saying him a few times a week.
We started our trip around half past 10, which meant that we were in Paris during the peak hours in the traffic.. For dad this was a bit harder to drive, but fortunately we found the appartment rather quickly!


Ons appartement is absoluut niet gebouwd voor dikke mensen, dus nóg meer reden om lekker te sporten deze maanden! ;) We werden ontvangen door de Frans-sprekende conciërge, dus het was direct even schrikken van het Frans. Gelukkig kwam ik er naar een tijdje in en ging het een stuk beter!
Alles overdonderde me een beetje, maar na een paar uur opruimen, poetsen en inrichten begon ik me de komende 5 maanden hier beter voor te stellen.

Our appartment isn't build at all for fat people, so I have more reason to workout these months! ;) The French-speaking porter let us in. At first I was a bit overwhelmed by the French, but after a while I got used to it! 
At first I was a bit stunned by everything, but after a few hours of cleaning and ordering my own stuff, I began to imagine me in this place for the next 5 months better. 



En kijk welke schoonheid er op een kleine 10 minuten slenteren van me af ligt? Om 12 uur 's avonds zijn we nog even een kijkje gaan nemen. Iedere keer als ik terug kom in Parijs, blijf ik versteld staan van de Eiffeltoren. Ik vraag me af na hoeveel weken hier het me begint te vervelen..

And look which beauty is only at a 10 minute walk away from my place? We went to take a look at it at 12 am last night. Each time I come back to Paris, I'm blown away by it. I wonder after how many weeks it starts to bore me..

O en dit is hoe veel Parijzenaren graag parkeren!

O and this is how lots of Parisians love to park!


Ik wilde graag proosten op mijn eerste dag van dit nieuwe avontuur, dus dronk ik een glas Chablis en mijn ouders en zus een glas Bordeaux bij Cafe Kleber. Ik wil graag van ieder moment dat ze nog hier zijn genieten.

I wanted to toast on my first day of this new adventure, so I had a glass of Chablis and my parents and sister a glass of Bordeaux at Cafe Kleber. I want to enjoy every moment with them now they're still here.

En mijn uitzicht vanuit de slaapkamer deze ochtend! De lucht is strakblauw en de zon schijnt, maar helaas is het wel erg koud!

And my view from my bedroom this morning! The air is blue and the sun is shining, but unfortunately it's still really cold!

Tot mijn volgende post! | See you in my next post!

No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.