Hotspot in Utrecht: 't Koffieboontje


HOTSPOT IN UTRECHT: 'T KOFFIEBOONTJE

Afgelopen oktober kreeg ik een berichtje van 't Koffieboontje: of ik samen met een vriendin wilde komen genieten van een ontbijt of lunch. Heel graag! 't Koffieboontje is een heel gezellig koffiezaakje in hartje Utrecht, aan de Oudegracht. Rosanne nam me hier eerder al eens mee naartoe nadat we same een yogalesje hadden geprobeerd. 

Lekkere kaart, heerlijke koffie, vriendelijk personeel & heel laid back. 
Voor mij absoluut een van mijn go-to plekjes waarvan je weet dat het altijd goed zit!

OUDEGRACHT 92
3511 AV UTRECHT

Maandag t/m zondag

08.00 tot 17.30 uur











(De pannenkoeken zien er veel te lekker uit en ik kon niet kiezen welke foto's ik het beste vond, dus vandaar 501 foto's van dezelfde pannenkoeken).




KVK: 65838807 | BTW: NL220502997B01 

No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.