Croquetten Boutique Utrecht - BORRELPLANK!

Croquetten Boutique Utrecht Borrelplank


CROQUETTEN BOUTIQUE UTRECHT - BORRELPLANK

 Weet je nog dat ik een klein jaar terug voor het eerst foto's maakte van de Croquetten Boutique van Désirée Stroes en Brian Stevens? Samen maakte we foto's van hun productieproces van deze handgemaakte kroketten, waarna Brian en Désirée een folder hebben ontworpen met mijn foto's. De foto's vind je hier terug (en die folder wil ik hier nog steeds eens laten zien!). 

Een jaar later stap ik opnieuw naar binnen met mijn camera en dit keer helaas onder iets andere omstandigheden door het coronavirus. Deze twee knallen echter door en zijn gewoon geopend van dinsdag t/m zaterdag voor take away & bezorging. Niet alleen bieden ze hun boordjes en croquetten aan voor take-away en bezorging; ze zijn nu ook begonnen met een borrelplanken bezorgservice! Gevuld met onder andere vers gesneden charcuterie, de lekkerste kazen van Kazerij Stalenhoef & natuurlijk hun eigen croquetjes. Bestel je de borrelplank (do t/m zo) voor 15:00, dan leveren zij hem tussen 16:00 en 19:00 bij je thuis in Utrecht stad. Tom en ik mochten hem thuis al testen en hebben echt de lekkerste zaterdagavond thuis ooit gehad.

Bestellen of meer info? Dit kan via 06 39 05 19 35 (whatsapp) of info@croquettenboutique.nl




Croquetten Boutique Utrecht Borrelplank

Croquetten Boutique Utrecht Borrelplank

Croquetten Boutique Utrecht Borrelplank

Croquetten Boutique Utrecht Borrelplank


 



KVK: 65838807




No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.